עזרה - חיפוש - משתמשים - לוח שנה
גרסה מלאה: Professor Layton vs. Phoenix Wright: Ace Attorney
אנימה ישראל - ANiMe-iL > שונות > משחקים
Hiruma
Professor Layton vs. Phoenix Wright: Ace Attorney



ז'אנר: פאזלים, הרפתקה.
פלטפורמה: 3DS
תאריך יציאה: יפן: 29.11.2012. אירופה: 28.03.2014. אמריקה: 2014.
מפתחים: פרוייקט משותף של LEVEL 5, היוצרים של פרופ' לייטון ושל CAPCOM, היוצרים של פניקס וורייט.
מפרסמים: נינטנדו וLEVEL 5.
מספר שחקנים: שחקן בודד, אין שום אפשרות לCO-OP.
קישור לנושא הרשמי של פניקס וורייט
קישור לויקיפדיה של פרופ' לייטון
טריילר

בנקודה הזו אציין שעליכם להכיר את הדמויות של פניקס וורייט ופרופ' לייטון הכרה בסיסית מאוד! לא צריך לצלול לתוך כל הפרנצ'ייז של כל אחד ואחד מהם! מספיק לשחק במשחק הראשון מתוך הסדרות של כל אחד!

עלילה
מכשפות. אותן נשים המסוגלות להשתמש בקסם. כל אלו טרדו את העיירה האומללה הידועה Labyrinthia מאז ונוסדה. בכל עת בה נמצאת מכשפה, היא נשפטת ע"י האינקויזיציה ובעת שנמצאה אשמה - נשלחה לבור האש ונשרפת לה.
פרופ' לייטון ועוזרו, לוק, בילו ערב גשום במיוחד בביתו של הפרופסור. אך נערה מסתורית עם מכתב מחבר ותיק של הפרופסור, כארמיין, משנה את תכניותיהם לאותו הערב. שמה של הנערה הוא אספלה קאנטאבלה ולה בקשה פשוטה: עזרו לי. כמובן שהפרופסור, ג'נטלמן מהולל, מסכים. מספר שניות לאחר מכן מכשפה תוקפת את משרדו. מיד לאחר מכן, הפרופסור ותלמידו מבינים שהבקשה תהיה מסובכת יותר משהם חשבו.
פניקס וורייט וחברתו, מאיה פיי, נשלחים ע"י איחוד עורכי הדין הבינלאומי לסוג של תכנית חילופי עורכי דין עם לונדון. הם נוחתים בשדה וכבר מבלי שהם יכולים להניד עפעף, פניקס מתבקש להגן על נערה צעירה. אספלה קאנטאבלה.
במוקדם ומאוחר השניים נפגשים בעיירה המסתורית, מגלים את הקשר המסתורי של אספלה לעיירה ונשלחים לפתור את המשימה שטורדת את העיירה מאז היוצרותה - מציאת זהותה של מלכת המכשפות ופתירת המסתורין מאחורי העיירה המסתורית.



גיימפליי
ובכן, הגיימפליי, באופן מפתיע, מתחלק לשניים. פאזלים ומשפטים. אני מאמין שמי שרכש את המשחק מכיר את הקונספט של שניהם, אך בכל זאת אסביר בקצרה למתעניינים. בנוסף, אסביר על עוד תת-גיימפליי של החקירה וההתנעות בעולם של המשחק.
הפאזלים, שפותחו על ידי LEVEL 5, החבר'ה של לייטון, הם... ובכן, פאזלים! בכל פאזל, השחקן נדרש להקיש תשובה מסוימת או לבצע כל מטרה אחרת שהמשחק מבקש ממך לצורך פתירת הפאזל. בכנות, מדובר במכניקה מאוד פשוטה. בכל פאזל ופאזל תידרשו לעשות דבר שונה - החל מהזזת עכברים ועד חישוב מספרים או פרימת חבלים. נכון, הדבר נשמע מסובך כשאני כותב עליו כאן, אבל אלו פאזלים ולא מכניקות אקשן מסובכות. בכל פאזל תידרשו להפעיל את יכולתכם השכלית והמשחק יעניק לכם הסבר קצר מה לעשות בכל פאזל. קצת קשה להסביר על המכניקה הזו מאחר והפאזלים שונים זה מזה, אך כן אוכל לפרט על המכניקות הדומות בכל הפאזלים.
כל פאזל נכון יזכה אתכם בpicarats, הלא הם הנקודות. מה הנקודות האלו מאפשרות? לאחר שאתם מסיימים את המשחק, כמות תוכן הבונוס שייפתח עבורכם תלוי בכמות הpicarats שאספתם.
שימו לב שבכל פעם שתגישו תשובה לא נכונה בפאזל, כמות הpicarats שפאזל מסוים מציע לכם תפחת.
מה קורה במידה ואתם נתקלים בפאזל שקשה מדי עבורכם? אל דאגה! המשחק מאפשר לכם לבזבז HINT COINS, מטבעות חביבים שפותחים עצות לכל פאזל. המשחק מאפשר עד כארבע עצות כשהעצה הראשונה כמעט ולא עוזרת, אלא יותר נותנת "כיוון חשובה" ואילו העצה הרביעית, כבר כמעט ונותנת לכם את הפתרון.
את המטבעות ניתן למצוא מפוזרים ברחבי העולם. כנ"ל לגבי הפאזלים, אנשים שתפגשו יתנו לכם פאזלים לפתירה בכל שלב במשחק. פאזלים שפספסתם או שלא הספקתם לפתור ייאספו על ידי הספרנית ותמיד תוכלו לחזור אליהם ולפתור אותם בכל שלב במשחק.
המשפטים, שפותחו על ידי CAPCOM, החבר'ה של פניקס וורייט, הם בעלי תבנית קצת יותר ברורה. לרוב, משפטים מתנהלים כמו נובלים - הדמויות מדברות ואתם קוראים ונהנים. אבל בלא מעט חלקים מהמשפט, כן יש לשחקן אינטרקציה עם במשחק. הדבר קורה בשלב "החקירות," בו העד נותן את העדות שלו ועל השחקן להוציא מהחקירה הזו עוד פרטים או למצוא ניגוד בין העדות של העד לבין רמזים שונים שנמצאים אצל פניקס, עורך הדין. ניתן "ללחוץ" על העד בכל שלב בחקירה שלו (החקירה מפוצלת לכמה סקשנים של טקסט, ניתן ללחוץ על כל סקשן וסקשן כמה שרוצים...) בשביל להוציא ממנו עוד פרטים או "להציג" בפניו רמז או ראייה שסותרת את הסקשן הספציפי של העדות עליו אתה "מציג." ישנם מספר דברים נוספים שנתין להציג במשחק זה שהם לא ראייה או רמז, אבל הם טיפה מספיילרים ולכן אשאיר לכם לגלות מה הם smile.gif מכניקה חדשה וייחודית רק למשחק הזה היא קבוצה של עדים - לראשונה, ניתן לחקור קבוצה של עדים יחד ולהשתמש בעדות של אחד כנגד השני. בנוסף, לעיתים כשעד ייתן את העדות שלו, לעד אחר יהיה מה להגיד עליה. ניתן לקטוע עד אחד באמצע בשביל לשמוע את העדות של העד השני. דבר נוסף שהוא חדש למשחק הזה היא האפשרות להשתמש בHINT COINS גם במשפטים! כן, כן! במשפטים, הHINT COINS יגידו לכם בדיוק באיזה סקשן צריך להציג דבר מה או ללחוץ על העד, ולעיתים אפילו יצמצמו את את רשימת הראיות שלכם בשעת הצגה בשביל למנוע מכם בלבול איזו ראיה להציג.
דבר אחרון בסקירה הקצרצרה הזו של המשפטים, היא מערכת ה"ענישה". בכל פעם שתציגו דבר לא רלוונטי לסקשן או תענו תשובה לא נכונה לשופט (כן, השופט שואל שאלות לא מעט פעמים וצריך לענות נכון. כל. פעם.) תפחת מכם נקודה אחד של "אמינות". ברגע שחמש נקודות יופחתו מכם - GAME OVER מיידי. יש לציין שבסוף משפט, מספר הנקודות של "אמינות" שנשארו לכם יומרו להpicarats, אז שווה לנסות לשמור על כל החמש! מה שלא ציינתי היא שבכל פעם שתציגו ראיה שסותרת את העדות, פניקס יצעק... OBJECTION!!
ההתניידות, היא לא ממש גיימפליי אך כן כדאיי שאפרט עליה בקצרה. מדובר בסוג של נובל, כך שאתם לא רואים את התחת של הדמות שלכם לאורך המשחק או זזים עם הPAD בעיירה. אתם תראו תמונה יפה ומונפשת של 3DS, עם אנשים והכל, אבל לא ממש תוכלו "ללכת" בה. כן תוכלו ללחוץ על אנשים ולבצע אינטרקציה עם התמונה (באמצעות סמן שנראה כמו זכוכית מגדלת), אבל זה הכל. בתוך כל תמונה מוחבאים מספר פאזלים (את חלקם נותנים אנשים, עליהם ניתן ללחוץ על כל מפה), מטבעות ואפילו פאזלים סודיים, שהם קשים יותר מפאזלים רגילים. לחיצה על R, או על MOVE במסך הנגיעה יחשוף אתכם למפה הגדולה, ממנה תוכלו לזוז מתמונה לתמונה בהתאם למבוקש. לחיצה על כפתור L יפתח את התפריט בו תוכלו לשמור, לשנות הגדרות, לראות את הראיות שמצאתם, לקרוא על הסיפור עד כה ועל התעלומות סביב העיירה.



דמויות
ספוילר:


פניקס וורייט ומאיה פיי
Phoenix Wright And Maya Fey
העו"ד האהוב על כולם! צעיר, נאיבי, טמבל אבל מאלתר מצוין ומלא תושייה, פניקס הגיע ללונדון בשל חילופי עורכי דין אך במהרה מוצא את עצמו בעיירה המסתורית מגן על מכשפות ועל מה לא.
מאיה פיי! המדיום השנואה על כולם (חוץ ממני)! חופרת, ילדותית, אך אמיצה ונחושה. מאי התלוותה לפניקס בדרכו ללונדון ונגררה אחריו גם בדרכו לעיירת המכשפות.


פרופסור הרשל לייטון ולוק טרייטון
Profssor Hershel Layton And Luke Traiton
פרופסור לייטון, האירכאולוג אוהב המסתורין! חכם, מחושב ואוהב פאזלים, מקבל מתלמידו הותיק קארמיין בקשה לגלות מה עומד מאחורי העיירה המסתורית Labyrinthia ולהגן על הילדה שנשלחה עם המכתב - אספלה.
לוק טרייטון, הצוציק הקטן שתמיד עוקב אחרי הפרופסור! נודניק, חופר ומדבר מעצבן. SRSLY, מי אוהב את הקוץ בתחת הזה. בכל מקרה, מתלווה לפרופסור בפתירת המסתורין מאחורי Labyrinthia .


אספלה קאנטאבלה
Espella Cantabella
נערה מסתורית שהגיעה יחד עם המכתב מידידו הותיק של הפרופסור. מי היא בכלל? ולמה כל תושבי העיר מפחדים ממנה?




סקרין-שוטס
ספוילר:

















דעה אישית
אז פניקס וורייט נגד פרופ' לייטון! סוף סוף! מלך הפאזלים נגד מלך החירטוטי-כלומר, מלך בתי המשפט! כמה מרגש!
טוב, אז ראשית כל, בואו נתקן את הכותרת - פניקס ווריט AND פרופ' לייטון. לא תמצאו הרבה VS במשחק הזה חוץ מאיזה קטע קטן בסוף, אבל זה לא נחשב!
אבל רגע, בואו נתחיל מההתחלה. שני החבר'ה האלה תמיד היו קוץ אחד בתחת של השני. שני משחקי מסתורין שהם גם +- סוג של נובל (לייטון קצת פחות), שניהם עדיין ממשיכים עד היום הזה ולאחד מהם יש מוזיקה ממש טובה. אה. וגם ללייטון.
אז כששמעתי לראשונה שמתכוונים לעשות משחק שמאחד אותם, ממש התרגשתי. וכן, זה דיי מרגש ומוזר לראות את לייטון עומד בבית משפט או את פניקס ומאיה פותרים חידות. אבל חוץ מזה? אה... זה היה... כיפי? נחמד?
נתחיל ממה שממש נהניתי ממנו - המוזיקה היא מעולה. שילוב של הטרקים של שני המשחקים בנוסף לכמה מנגינות חדשות הוא פשוט דבר גאוני. יש למשחק הזה גרסאת CORNERED משלו! מה אנחנו עוד צריכים!?
מבחינת גיימפליי הפאזלים היו ממש כיפים, אבל הרגשתי שהם היו מאוד קלים בהשוואה למשחקים האחרים של לייטון. אין לי מושג למה. מה, LEVEL 5 חשבו שאנשים יקנו את המשחק רק בגלל פניקס וורייט והבחור המוזר עם הכובע שהם בחיים לא קנו את המשחק שלו? אוליי... אבל עדיין, לא חושב שזה מצדיק פאזלים (יחסית) קלים. אבל הרעיונות מאחוריהם חביבים מאוד ומכמה ממש נהניתי.
אם קראתם עוד ביקורת חוץ מזו, בוודאי כבר שמעתם שמה שעושה את המשחק הזה זה הTRIALS. לא בכלל המכניקות החדשות אלא בגלל ההיגיון המוזר של העולם שפניקס חייב לעבוד לפיו. אני לא אעשה ספויילרים, אבל בעולם של המשחק אין צילומים, אין ניתוחי אצבעות או DNA ופניקס חייו להוכיח דברים עם קסמים. קלי קלות. הוקוס פוקוס.
הסיפור עצמו בכללי מתחיל להסביר למה אחרי שסיימתי את המשחק, חוץ מתחושה כלה שאוף זה נגמר, היה לי גם קצת MEH. בסופו של דבר, מדובר בסיפור חביב למדי ודיי טראגי, כשאני חושב על זה. הדמויות חביבות אבל לא באמת כאלו שגורמות לך להוריד את הכובע חוץ מכמה (CAPCOM עשו זאת שוב והכניסו הומור בחרא הזה. בחיי שיש כמה דמויות מצחיקות). אבל הטוויסט בסוף, עד כמה שהוא צפוי, חביב והיה במקום. היה גם נחמד לראות איך הכל נפתר.
שתי תלונות יש לי כלפי המשחק הזה. התלונה הראשונה, היא שהמשחק מרגיש יותר משחק של לייטון מאשר של פניקס. הINTERFACE של התפריט הוא של לייטון, המשחק מתרחש באזור לונדון, פניקס ומאי לומדים לפתור פאזלים בעוד לייטון עומד בבית משפט כאילו הוא תמיד עשה את זה וHECK, הפאקינג בועות דיבור והסאונד אפקט שאנשים עושים כשהם מדברים (במידה ואתה לא שומע את הדיבוב האנגלי) הם מהמשחק של לייטון! הדבר בא לידי ביטוי בסוף, כשאתה מגלה את ההיגיון מאחורי כל דבר. במשחקים של פניקס, מדובר בהיגיון סביר לחלוטין, למי שמכיר את המשחקים של לייטון, לרוב מדובר בהיגיון סטייל מד"ב-פנטזיה. יש תירוץ לכל דבר, אבל EHHH... הוא מצוץ מהאצבע. כאן זה גם כאן ולראות דמות שמשתמשת בהיגיון בריא כמו פניקס נכנע לתנאים של העולם הזה זה קשה. קצת קשה להסביר את זה במילים אז... פשוט צפו בWALKTHROUGH של משפט או משהו ותבינו.
הדבר הבעייתי השני הוא.. כל הקונספט של פניקס וורייט ולייטון מרגיש ממש ממש מבוזבז. כאילו כן, הם משתפים פעולה ביחד ואיזה כיף ויופי דופי, אבל אחרי שאתה מסיים את המשחק ומניח אותו בצד, אתה חושב על כ"כ הרבה דברים אחרים שהיה אפשר לעשות... גם משום מה, המפתחים החליטו לברוא עולם שלם ועלילה שלמה במיוחד לשניהם. למה? לייטון בעולם של פניקס או פניקס בעולם של לייטון היה יכול להיות מגניב מאוד (אם כי המשחק אכן מרגיש כמו פניקס בעולם של לייטון עם OVER דגש על עלילה שלא קשורה ללייטון). מה כוונתי? פניקס בלונדון, כן? נניח שהוא בדיוק מגלה על איזה רצח במוזיאון ארכיאולוגיה. הנרצח הוא תלמיד לשעבר של לייטון מה שמוביל את שניהם להיפגש. הם לא סומכים זה על זה (מה שאגב לא ניכר במשחק הזה שבהם BEST BUDDIES מהרגע שבו הם נפגשים... שוב, פוגע קצת בשם של המשחק... לא?) ולייטון מזומן להיות עד במשפט. אחרי שהקייס הזה נפתר מתברר סקנדל גדול שעומד מאחורי כל הרצח הזה והשניים נאלצים לעבוד ביחד בשביל לפתור אותו. הנה!! משהו כזה!! משהו שלא יוצר עולם מיוחד ללייטון ופניקס ומתמקד בהם ולא בהוקוס פוקוס של מכשפות!
אני מקווה שהבנתם למה אני מתכוון, שיש יותר מדי פוקוס על עלילה ופחות מדי פוקוס על זה... שאלו פאקינג פניקס וורייט ופרופסור לייטון! באותו משחק! עם העוזרים שלהם..אה.. שחכתי.
טוב, אז בסופו של דבר, אסכם ואומר שכן קצת חבל לי שהלכו עם זה לכיוון המשונה הזה. אבל העלילה לכשלעצמה סבבה, טיפה טיפה צפויה למי שיודע לעשות 1+1, אבל ההסברים והכל מעניינים. פאזלים נחמדים+, TRIALS משוגעים ודמויות קצת רדודות אבל פה ושם משעשעות. נהניתי. אומנם לא כמו שרציתי אבל כן הייתה אינטרקציה חביבה בין השניים. לא הזכרתי אפילו שהמשחק הוא פאקינג 25 שעות (רק לסיים את כל הסיפור שלו!) וזה עוד לפני שהגעתי לכל הבונוסים הקטנים שיש בסוף (מוזיקה, עוד קצת דיאלוגים בין פניקס ללייטון וכו').
נהניתי מאוד מהמשחק אבל יצאתי ממנו עם הרגשה של פוטנציאל לא ממומש. ממליץ עליו לכל חובבי פרופ' לייטון ופניקס וורייט, גם בגלל הגיימפליי המשולב וגם כי... אומנם לא כמו שרציתי... הם כן נפגשים וכן.. עושים את ההצבעה הזאת שלהם ביחד!
8/10
Yolei
סקרתי את המשחק באנגלית, למי שבא לראות smile.gif
https://www.youtube.com/watch?v=3NJEnTiL-Zg

TomerTop
עיצבנה אותי העובדה שאתה קורא ל"תירוצים" כביכול של לייטון "מצוצים".
העלילה של פרוספור לייטון שומרת על עצמה בגבול ההיגיון, גם הדברים ה"קסומים" כביכול הם לרוב fakes. התירוצים ליצירת הfakes האלה נורא נוחים, אבל זה בסגנון שרלוק הולמס, כשאתה פוסל את כל האפשרויות, מה שנשאר הוא הנכון. אני חושב שאלו שתי גישות שהמשחק הזה משלב בצורה נורא טוב, במיוחד בקייסס האחרונים של פאניקס שנהפכים להיות סופר קשים ולא הגיוניים. המשחק כולו Layton-style מהסיבה שCapcom לא היו באמת חלק בעשייתו, לפי מה שהבנתי. הם היו אחראים לקאסטינג של דמויות פאניקס ווראיט במשחק ולתסריט שלהן, אבל כפי שהשם אומר: הוא פרופסור לייטון בראשו.

ודרך אגב, התמיכה של Level 5 מהמשחקים הקודמים של לייטון עדיין קיימת? זאת אומרת, Daily Puzzles, והכל?
וקיימת אופציה לדיבוב יפני?

בכ"מ, סיקור נחמד ביותר. אונדקס
Hiruma
בסופו של דבר, התשובות והפיתרונות למשחקים של לייטון הגיוניים. כן. אבל הם מאוד גבוליים על גבול המד"ב (עיר מלאה ברובוטים?srsly?)בעוד שהקייסים של פניקס הגיוניים מאוד לאו דווקא על גבול ההגיון.
לא הצלחתי למצוא שום אופציה לדיבוב יפני לא משנה כמה חרשתי על הoptions...
ואומנם אין daily puzzle או משהו, אבל level 5 דואגים להוסיף סוג של "פרקי בונוס" בתור extra content שמכילים כל מני בונוסים נחמדים כמו מה שקרה לדמויות אחרי הסיפור או פניקס פוגש בלייטון במשרד שלו וכו'
TomerTop
ציטוט(Hiruma @ 27.04.2014, 12:37) *
בסופו של דבר, התשובות והפיתרונות למשחקים של לייטון הגיוניים. כן. אבל הם מאוד גבוליים על גבול המד"ב (עיר מלאה ברובוטים?srsly?)בעוד שהקייסים של פניקס הגיוניים מאוד לאו דווקא על גבול ההגיון.
לא הצלחתי למצוא שום אופציה לדיבוב יפני לא משנה כמה חרשתי על הoptions...
ואומנם אין daily puzzle או משהו, אבל level 5 דואגים להוסיף סוג של "פרקי בונוס" בתור extra content שמכילים כל מני בונוסים נחמדים כמו מה שקרה לדמויות אחרי הסיפור או פניקס פוגש בלייטון במשרד שלו וכו'


Its steam-punk'd
ובאמת שDual Destinies היה אחד הדברים המפורחים, אחרי זה קשה לי להגיד שפאניקס ווראיט is remotely serious.
וכן, הנחתי שלא יהיה daily puzzle sad.gif הם עוד לא סיימו את התמיכה בdaily puzzle של Azran Legacy.
Hiruma
אני חושב שהמד"ב והפנטזיה של לייטון הרבה יותר הזויה מזה של פניקס וורייט... פניקס וורייט פשוט מציג כל מני מכניקות בזויות, אבל ההגיון נשאר בריא. אצל לייטון זה כל מני גורמים הגיוניים והזויים בעת וביונה אחת, קצת קשה לי להסביר את זה.
בbottom line, האופן שלייטון מציג דברים לא הגיוניים פשוט לא הרגיש לי מתאים לאופן שהמשחקים של פניקס וורייט מציג דברים לא הגייניים.
TomerTop
You can summon ghosts, use weird artifacts to enhance your senses, see into people's hearts, defend whales in court, and try to pin a murder on a mythical creature, and take over the world with an army of armed robots. AND HAVE MAGICAL PANTIES THAT YOU CAN PULL EVERYTHING FROM

בפרופסור לייטון אני חושב שזה הרבה יותר בסגנון אינדיאנה ג'ונס, זה הכל תרבויות עתיקות, שלרוב גם יש לאגדות שלהן תירוצים טובים.
זה כמו myth busters, לייטון מגיע למיתוס, שובר אותו, וממשיך הלאה (יש לך תפריט שלם שנועד לעקוב אחרי זה)
Hiruma
זה נכון מאוד אבל הנקודה שלי היא שזה לא פוגע ב"אמת" של כל קייס ובמה שבאמת קרה - לרוב, "האמת" שח הקייס היא אמת שמורכבת מדברים הגיונייםשסביר שיקרו בעולם אפילו שלנו.
TomerTop
נמחקה התגובה sigh
בקיצור, המשחקים של לייטון תמיד מתחילים עם איזו תעלומה מסתורית שנראת על-טבעית, כמו Masked Gentleman שעושה ניסים בעיר והופך אנשים לאבן, כפר שנעלם וכו'.
לייטון תמיד חוקר את המסתורין הזה, ותמיד מוצא לזה פתרון "ידיי אנוש". זה מתחיל כמשהו שנראה לך פנטזיה או מד"ב כפי שהעדפת לקרוא לזה, אבל לייטון תמיד מוצא את האמת שמאחורי אותם טריקים.
כמובן שבמשחקים האחרונים זה הלך קצת רחוק, עם הAzran Legecy הופכת באמת לאיזו סיוולזציה עתיקה בעלת טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת להם לעשות "קסמים", אבל באמת שאני חושב שחוץ מהמשחק האחרון המשחקים די צמודים למציאות.
Hiruma
ספוילר:
כאילו, כפר מלא ברובוטים שנותנים חידות? גזמיוחד שגורם לך להזות לגבי עיר שלמה? ואחרון חביב, נער עשיר שנראה בדיוק כמו לוק שבנה עיר תת שרקעית? לא יודע, זה טיפה למתוח את גבולות ההגיון.
Yammi Reckorrd-San
כומר, אולי אתה חושב שמאיה שנואה על כולם חוץ ממך ואולי זה באמת נכון, אבל אני אישית ממש ממש אוהב את מאיה
אחלה סיקור
TomerTop
קניתי עכשיו את המשחק דרך הeshop
מקווה לטוב.


עריכה:
טוב, הanimations וה3D מודלים נעשו הרבה יותר טוב מבMiracle Mask, למרות שלדעתי עדיין יותר חלש מבAzran Legecy.
בינתיים הinterface של המשחק הרבה יותר מזכיר את של Phoenix Wright דווקא, ואני ממש אוהב את זה. הוא די מינימלי, כשרוב הטאצ'סקרין מיועד דווקא ל"forward".
הcutscenes נהדרות, והשילוב של המוזיקה האייקונית של לייטון בהתחלה, שהרימיק למוזיקה של פאניקס ווראיט כשהמצלמה עברה אליו ממש עשו לי את החשק להמשיך ולשחק בו.
באמת שבינתיים מצפה לגדולות מהמשחק
Hiruma
סיימתי את כל הEXTRA CONTENT כרגע והם חביבים. הם מציגים פאזלים שנפלו מהמשחק המרכזי והם בעיקר קומיים ולא מוסיפים הרבה לעלילה, אבל הם משעשעים במיוחד.
כרגע יש רק שלושה, לא יודע אם באמת מתכננים עוד.
TomerTop
מסתבר ששכחתי להגיב פה: היה משחק נהדר.
הsoundtrack אחד הטובים, ובאמת קשה לי לחשוב על שיר שלא תפס אותי ולא אזהה בשניה שאשמע אותו.
ה"magical remixes" שעשו לשירי לייטון ופאניקס פשוט הופך אותם לכאלה מושלמים, עדיפות על Turnabout Sisters magical version, שלצערי מופיע רק בסיום המשחק בגרסאתו המקורית (ולא בגרסאת הMusic Box).

בכל מקרה, נחשף מידע על משחק חדש של Phoenix Wright, "The Great Ace Attorney".


ציטוט
• Ryuunosuke Naruhodou - The protagonist. A student of the Imperial Yuumei University of the Empire of Japan. Taking advantage of a certain event, he aims at becoming an attorney. To learn the ways of the new justice system, he travels to the British Empire as a exchange student with the fire of justice burning in his chest.

• Susato Mikotoba - A young girl who supports Ryuunosuke as a “Legal Assistant” because of certain circumstances. She enjoys reading foreign detective novels and is a virtuous woman of old Japan with big dreams of leadership.

• Sherlock Holmes - The most famous detective in the world. With his excessively sharp powers of observation and inference, to seek the real truth, sometimes he must go to the opposite side of reality. “The Rampage of Ethics” has already begun. A miracle meeting between the great detective and a certan attorney sparks a major turnabout in the courts of London.

• Iris Watson - A young girl who lives with Holmes. She is only eight-years-old, has a medical doctorate, and has penned the popular London novel series, “The Adventures of Sherlock Holmes.” Her power of reasoning is rumored to surpass that even of the great detective.







האתר הרשמי: http://www.capcom.co.jp/dai-gyakuten/
Yammi Reckorrd-San
זה בכללי רעיון די טוב. ממה שזה נראה המשחק מתרחש בסוף שוגונות טוקווגווה, אחרי מפלתם של השינסגומי, בדיוק איפה שיפן התחילה להיחשף הרבה יותר לתרביות של שאר העולם.
TomerTop
ציטוט(Yammi Reckorrd-San @ 11.09.2014, 12:36) *
זה בכללי רעיון די טוב. ממה שזה נראה המשחק מתרחש בסוף שוגונות טוקווגווה, אחרי מפלתם של השינסגומי, בדיוק איפה שיפן התחילה להיחשף הרבה יותר לתרביות של שאר העולם.


היריב שלך במשחק הוא שרלוק הולמס.
אני לא חושב שיש רעיון יותר טוב מזה
זאת גרסה "קלה" של התוכן הראשי שלנו. כדי לצפות בגרסה המלאה עם מידע נוסף, מבנה ותמונות בבקשה לחץ כאן.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.