עזרה - חיפוש - משתמשים - לוח שנה
גרסה מלאה: מה אתם רוצים בכנסים?
אנימה ישראל - ANiMe-iL > אוטאקו, אנימה ומנגה > אירועים, מפגשים וכנסים
עמודים: 1, 2
Dannyboy
אז אני אתחיל בקצת רקע על עצמי ולמה לכל השדים אני פותח את הנושא

כל העניין עם האנימה אצלי (ביפנית ולא DBZ מתורגם) התחיל בערך בגיל 15-16 שאז זה כלל סדרות אצ'י ונארוטו smile.gif אז עד גיל 18 ומשהו יצא לי לראות את רוב האנימות שראיתי עד כה.
בצבא בגלל החוסר זמן גיליתי את המנגה (גם בזכות בחור שסיפר לי שקיים כזה דבר מנגה והעלילה שם מתקדמת יותר) התחלתי לקרא, והרבה.
רק לקראת השחרור החלטתי לבדוק על קהילת האנימה בארץ. ושראיתי שיש כנס ביקשתי להתנדב שם.
עכשיו, בגלל שאני אחלה בחור smile.gif אחרי 2 כנסים יצא לי להתחבר עם הרבה מהחברה של ההנהלה ועכשיו אני דיי סוג של חלק ממנה וזה מה שמביא אותי לנקודה של הנושא

בגלל שרוב החברים שלי בקהילה הם אנשים שמעורבים בהקמת הכנסים האלה, הם לא יוכלו לתת לי תשובה בלי דעה קדומה מהניסיון שלהם אז אני רוצה לשאול אותכם!

מה אתם, בתור אנשים שבאים לכנסים, רוצים שהיה בכנסים האלה?

כאילו, כל כנס מנסים לשפר ולהוסיף ולהתעלות על הכנסים הקודמים, אבל מה אתם הייתם רוצים לראות בכנסים האלה?

עכשיו, הסיבה שאני הולך לחטוף על זה כי יענו רוצים שאני ישמור על סוג של דיסטנס... אבל אני מניח שפה כן היה אפשר לקבל תגובה רצינית יותר מבדף הכנס

אז אני באמת ישמח לדעת מה אתם הייתם רוצים שהיה בכנסים!
Ame
אומנם הייתי רק בכנס אחד ולא ממש יצא לי לראות הרבה אבל נורא נורא הייתי רוצה לראות דוג'ינשי ישראלים, אתה בתור קורא של גנשיקן יודע מה זה דוג'ינשי הרבה יותר טוב ממני וקראתי רק כרך אחד של זה ואף פעם לא באמת התייחסתי לנושא אבל לאחרונה זה נורא מעניין אותי ובאופן כללי אני כבר שנים שואף ועדיין שואף לעשות משהו בנוגע לזה בעתיד בתור עבודה לכל דבר רק שאתחיל באמת לממש את הרעיון רק אחרי הצבא ואני בטוח ב-101% שיש אנשים בבית בדיוק כמוני שכותבים ומציירים דוג'ינשי משלהם בבית אבל לא תמיד מפרסמים אותם או בכלל מראים למישהו וגם לא באמת יטרחו להזמין דוכן לדוג'ינשי שהם כתבו, שלא לדבר על כך שכנראה אין להם תקציב או מקום להדפיס עותקים של הדוג'ינשי אז אני חושב שעזרה של אמא"י בעניין, אפילו לפתוח דוכן משותף של כל אלו שכתבו דוג'ינשי ואז למכור אותם שם, יש גם את העניין של הכסף מי משלם על ההדפסות, האם הכותב מרוויח מהמכירות וכ'ו... אבל אני מאמין שאמא"י יכולים לחשוב על זה יותר טוב ממה שאני יכול לכתוב עכשיו באמצע הלילה.

מקווה שבאמת תהיה אפשרות ליזום דבר כזה, במידה והיה כזה בעבר 99% שלא שמעתי או ראיתי את זה כי כמו שציינתי קודם לכנס אחד רק הגעתי.
Dannyboy
ממה שאני יודע יש איזה פרוייקט של ארטבוק קהילתי

אני אגיד לך את דעתי בנושא, האמת שאני ממש בעד דברים כאלה אבל:
א) דוג'ינים הם בד"כ לקהל 18+ ועדיין אין דרך לעקוף הפרדה בין קהל בוגר לרבבות הילדים שמצויים בכנסים ככה שהתוכן כנראה היה מאוד מוגבל
ב) אם תמשיך לקרא את גנשיקן תראה שהם מממנים את הדוג'ין בעצמם. אבל עדיין, לדעתי כן אפשר היה לקדם את העניין הזה
לאמא"י יש הכרות עם ספקי דפוס, אם יעלה הביקוש, נראה לי שהם כן יוכלו לעזור ליוצרים ליצור קשר עם בתי הדפוס

זה הקטע בו היוצרים צריכים לקחת יוזמה. לדעתי נכון לעכשיו, אפשר היה בכיף למכור 150+ עותקים במחיר של נגיד 15-20 ש"ח לחוברת כי זו מזכרת מגניבה מהכנס
אבל אם אתה בוחר לעשות זאת, תבדוק אם 2.3-3 אלף שקל יכסו לך את הוצעות ההדפסה (למרות שתמיד אפשר היה לנסות למכור גם בכנס הבא)

אבל נרשם smile.gif
nigi
אוכל בחינם
המפ, האמת שיש די הרבה מה לעשות בכנסים, רק שהרבה דברים לא מתפקדים הכי טוב.
הפינה של המשחקים למשל, לרוב אי אפשר לגשת אליה כי יש תור ארוך ואנשים משחקים הרבה מאוד זמן... ואם ההרצאות לא היו נמצאות במרתפים מוזרים אני בטוח שגם אליהן היו מגיעים יותר אנשים o=

יש את הרעיונות הפחות ריאלים, שזה דברים כמו הקרנות בכורה ואנשים מהתעשייה, שיש רק בכנסים גדולים ו... טוב, גדולים.
Dannyboy
ציטוט(nigi @ 20.01.2013, 15:08) *
אוכל בחינם
המפ, האמת שיש די הרבה מה לעשות בכנסים, רק שהרבה דברים לא מתפקדים הכי טוב.
הפינה של המשחקים למשל, לרוב אי אפשר לגשת אליה כי יש תור ארוך ואנשים משחקים הרבה מאוד זמן... ואם ההרצאות לא היו נמצאות במרתפים מוזרים אני בטוח שגם אליהן היו מגיעים יותר אנשים o=

יש את הרעיונות הפחות ריאלים, שזה דברים כמו הקרנות בכורה ואנשים מהתעשייה, שיש רק בכנסים גדולים ו... טוב, גדולים.


בכורה? כאילו עולמית?! כן... קצת לא ריאלי

וזה באמת עד כדי כך בעייתי לגשת לחדרי ההרצאות? הדעה שלי מכורה כי אני דיי מכיר את רוב המעברים בהיכל, אבל באמת חדרי ההרצאות הם כאלה בעיה לאנשים?

והחדר משחקים, המשחקיה כאילו?
Ame
ציטוט(Dannyboy @ 20.01.2013, 01:56) *
ממה שאני יודע יש איזה פרוייקט של ארטבוק קהילתי

אני אגיד לך את דעתי בנושא, האמת שאני ממש בעד דברים כאלה אבל:
א) דוג'ינים הם בד"כ לקהל 18+ ועדיין אין דרך לעקוף הפרדה בין קהל בוגר לרבבות הילדים שמצויים בכנסים ככה שהתוכן כנראה היה מאוד מוגבל
ב) אם תמשיך לקרא את גנשיקן תראה שהם מממנים את הדוג'ין בעצמם. אבל עדיין, לדעתי כן אפשר היה לקדם את העניין הזה
לאמא"י יש הכרות עם ספקי דפוס, אם יעלה הביקוש, נראה לי שהם כן יוכלו לעזור ליוצרים ליצור קשר עם בתי הדפוס

זה הקטע בו היוצרים צריכים לקחת יוזמה. לדעתי נכון לעכשיו, אפשר היה בכיף למכור 150+ עותקים במחיר של נגיד 15-20 ש"ח לחוברת כי זו מזכרת מגניבה מהכנס
אבל אם אתה בוחר לעשות זאת, תבדוק אם 2.3-3 אלף שקל יכסו לך את הוצעות ההדפסה (למרות שתמיד אפשר היה לנסות למכור גם בכנס הבא)

אבל נרשם smile.gif

א) דוג'ין לא בהכרח חייב להיות +18 זה יכול להיות גם פארודיה ילדותית על מנגת שונן או כל דבר אחר, לא מאמין שלמישהו בארץ לפחות באמת ישב ויציר דוג'ין הנאטי אבל גם כשנגיע למצב הזה תמיד יש אפשרות של איך לסנן ולמכור את זה מבלי שילד מתחת לגיל הראוי בכלל יהיה בעל גישה לשם, אבל זה יהיה קצת בעיה חמורה אם מישהו גדול יקנה לילד בדיוק כמו אלכהול וסיגריות כיום אז עדיף שלא נגיע לשלב הזה אם כמה שבאמת זה כן יכול להכניס.
ב) כן זה יהיה קצת מסובך ולא ברור לי לפחות, כי אם זה שיתוף של אמא"י והיוצרים עצמם מי צריך להשקיע וכמה, מי מקבל את הרווחים, אם זה מתחלק וכ'ו.. אבל אם אמא"י ישבו על זה אני ללא ספק חושב שהם יגיעו לפתרון, כי אם בן אדם יבוא על יוזמתו ישלם למשל 40 שקל על דוכן, 10 שקל על כל עותק ונגיד והדפיס 50 עותקים, 540 שקל הוא הוציא מכיסו ואם הוא מצליח למכור הכל בכנס שאני די בספק אם זה סתם יהיה בן אדם בודד בדוכן קטן משלו אם כל הכבוד לכמות האנשים, לא תמיד מכירים את מי שכותב, לא תמיד זה יענן אותם לקנות וכו'.. אבל אם הוא מצליח למכור למשל ב-20 שקלים כל חוברת אז רווח של 1000 ו-50 קוראים למה שהוא כתב, שנכון שזה מעולה והכל אבל זה יכשל אם בן אדם יעשה את זה לבדו לכן אני חושב שאמא"י יוכלו לשבת ולחשוב על זה ולהגיע לפתרון מצוין שהרבה אנשים שלא תמיד יש להם כסף ירצו למכור את העבודות שלהם ומעבר לערך הכספי שהם מרווחים אלא גם מעריצים.

קצת חפרתי ולא חושב שהגעתי לנקודה אבל מקווה שתבין XD
אם צריך עזרה או אם יש אפשרות שגם אוכל לעזור בכל העניין עם הדוג'ין אני נורא אשמח לשתף פעולה ולעזור, אני גם קצת מכיר את אורי אז יהיה נורא נחמד גם לעבוד מעבר ל'מרצה', THO אין לי כזה נסיון בכנסים כי הייתי רק באחד אבל מקווה שזה לא ימנע ממני לעזור XD
Dannyboy
הבעיה הכי גדולה בדוג'ין זה שהוא צריך לבוא מהקהילה

אמא"י הוא לא ארגון רווחי ככה שהוא יתן ליוצרים לשמור את הרווחים. אבל, וזה אבל דיי גדול, הם אלה שצריכים להראות את היוזמה הם היוצרים עצמם.

מה שמפחיד אותי זה שלא היו מספיק אנשים רציניים לקחת כזה פרוייקט, בכל זאת צריך היה ליצור סיפור של 20-30 עמודים, באיכות דיי גבוהה, ושהסיפור היה טוב (וחוקי)
ויותר מזה, הם עצמם צריכים להשקיע סכום כסף לא קטן ולקחת סיכון על העבודה שלהם. ואני לא יודע לכמה אנשים יש יכולת לעשות את זה.

Nona Chan
קחו בחשבון שזאת סתם דעתי. אני בקטע הרעיוני לא משהו, אבל אני כן יכולה לומר מה לי אישית מפריע.

מה הכי הייתי רוצה לראות בכנסים? פשוט משהו חדש. אולי יותר תחומי עניין שלא היו קודם ושלא נגעו בהם מספיק (ויש כל כך הרבה תחומים בקהילה הזו). אולי אפילו לצאת קצת מהריבוע של אנימה-מנגה ודברים שהם נורא ליד וקרוב. דברים אחרים שפשוט "לא היו קודם", דברים מעניינים יותר (לא בהכרח רק מבחינת תוכן). עזבו השוואות של "אנחנו" לעומת "כנסים בעולם". אני לא מחפשת כנס ברמה עולמית ואני בטוחה שאף אחד לא. פשוט כנס שאפשר להגיד עליו שהוא מיוחד או שונה במידה מסויימת מקודמו, אפילו בקצת. אפילו בדבר אחד קטן.

אני הולכת לכנסים מבערך 2005, עוד לפני שאמא"י הרימו את הכפפה ואלה היו כנסים של אוטאקו (אני אפילו לא סגורה פתאום על השם).
מכנס לכנס, אני מוצאת את עצמי חסרת סיבה ללמה אני בכל זאת הולכת בסופו של דבר. כל הכנסים מרגישים אותו הדבר: כמה הרצאות, אירוע קוספליי, טריוויה / משהו הפעלתי אחר, קריוקי ועוד כמה דברים שבלוניים אחרים. לתוכניה כבר אין יותר מדי איך ולמה להפתיע אותי (ואני לא זוכרת פעם אחת שהיא הפתיעה אותי בשנים האחרונות אם בכלל), התוכן די שבלוני גם כשמנסים להציג אותו לא כזה והפורמט די נשחק עם השנים. כל עניין הת'מה לכנסים שנכנס כדי לגוון לא באמת עזר בסופו של דבר (עם היד על הלב - מישהו יודע מה הנושא של כנס הארוקון האחרון? וזה שלפניו? או כנס הקיץ? או כנס כלשהו בחמש השנים האחרונות? אני בטוחה שרובנו לא) ובסופו של דבר נשאר הכנס במתכונת הרגילה - כזה שתמיד נראה אותו הדבר וזה קצת מתחיל לשעמם.

שלא תבינו אותי לא נכון (אני צופה אמבוש שהולך לבוא לקראתי), אני נהנית ללכת לכנסים. מאוד. אבל זה בעיקר בגלל האנשים ופחות בגלל העובדה שזה "כנס". בשבילי זה פשוט מפגש קהילתי מרובה אנשים (שלא יצא לי לראות ביום-יום) והאמת שגם סתם כיף לי להרצות מדי פעם כשיש לי את האפשרות.
אני לא באה בתלונה לאף אדם, לא מזלזלת במארגנים ולא מזלזלת באף אחד. לא חושבת שהייתי יכולה להרים כנס בצורה טובה יותר, בשום אופן, מאף אחד מהמארגנים וכמובן שמודה לכם על כל התרומה שלכם לקהילה.

זה מה שיש לי לומר פחות או יותר. XD
Dannyboy
נאום יפה וזה, אבל לא אמרת מה היית רוצה לראות XD

וקחי בחשבון ש"משהו שונה" לא נחשב smile.gif

מה יגרום לך לחזור הבייתה אחרי כנס, ולומר "וואו! הכנס Xקון ה201X היה מדהים"
Nona Chan
מתנפחיםםםםםםםםםםםםםם!

סתם לא. הבדיחה הזו רצה כל כך הרבה בפייסבוק שהרגשתי מחוייבת להזכיר אותה XD

רשמתי בתחילת הנושא: בקטע של כנסים, אני פשוט לא אדם רעיוני, בטח שלא בשלוף. אני גם לא מעורבת יותר מדי מבפנים לדעת מה פרקטי ומה לא.
לו הייתי יותר כזו, כבר הייתי מגוללת רשימה XD
[אני מניחה שזה הזמן שבו אני מנצלת את העובדה שאני סוגרת בבסיס מחר בשביל לצבור רעיונות וחוזרת עם משהו יותר מעמיק].

עריכה-
סתם רעיונות שקפצו לי לראש:
(ואם זה קפץ לי לראש בשלוש שניות של מחשבה, זה לא משהו ועדיין לא הכי מקורי ולא מייחד כנס. אבל שוב, אלה סתם רעיונות).
- הייתה באחד הכנסים תחרות כשרונות או משהו כזה (נראה לי שבאוטאקון). אפשר לאמץ את הפורמט עם סינון מקדים. אפילו סתם הופעות של להקות שיבצעו שירי אנימה - יש המון כאלה בקהילה.
- הרצאות לא שגרתיות ולא סטנדרטיות. אין לי רעיונות לכאלה, אבל אני בטוחה שעם המון מחשבה אפשר למצוא כאלה.
- משבצות של סתם גיבוש קהילתי. אין לי מושג איך ובאיזה פורמט, אבל יצא לי לשמוע מלא אנשים שאומרים שהם באים לכנס בשביל להפגש עם אנשים. אז דברים שמעודדים את זה, זה פשוט ללכת עם הקהילה. שוב, זה רעיון שצריך המון פיתוח ומחשבה.
- לקחת את כל הבדיחות כנס ובדיחות לפני כנס ולהרים מזה משהו בסגנון "סטנדאפ כנס". כמובן שזה צריך להיות בנאדם ממש מוכשר וכריזמטי. אבל יש המון כאלה בקהילה, לא?
- פרסום רחב יותר בקהילה הלא אוטאקואית, והלא קשורה. לראות כנס בטלוויזיה / עיתון / מדיה כלשהי תמיד מעלה את המורל הקהילתי של הקהילה, פלאים.
- כנס כבמה לפרוייקטים קהילתיים. למשל, הפרוייקט הלא רשמי שרץ בכנס שהיה בזמן שהצונאמי הכה ביפן, היה מאוד מרגש וגם מאוד תרם בכלל מכל ומכל. רעיונות כאלה הם תמיד מבורכים. אפילו סתם גנגנאם סטייל המוני או שבירת שיא גינס טפשי כלשהו. שוב, אין לי רעיונות מקוריים, אבל תמיד דברים שמשתפים את כל הקהילה זוכים להמון רעש חיובי.
- יותר מוזיקה בכנסים. אני יודעת שיש את כל הקטע של בעיה עם זכויות יוצרים והכל, אפילו רצועות חינאמיות יכולות להוסיף לכנס יותר מרץ וחיים.
Dannyboy
sweetie u got me all wrong

אני לא בקטע של לבקש רעיונות, אלא בא לי לשמוע אם יש משהו שהיית רוצה שהיה?

לדוגמא: " יואו איך הייתי רוצה שיקרינו את הסרט ואן פיס Z בכנס" (ולא, כנראה שלא יקרינו אותו אבל תמיד אפשר לקוות)
בסופו של דבר כל רעיון גדול מתחיל איפשהו, בקטנה כזה.

כי כן מציק לי איפשהו שאת, ועוד רבים כמוך, באים בעיקר כי זה מפגש חברתי, ולכן אני שואל, מה יגרום לזה להיות יותר מזה?
BestOfTheBeast
קודם אציין ואומר כל הכבוד למי שמארגן ונותן מעצמו בשביל הכנסים.
קראתי את התגובות כאן, אני אסכם ואוסיף שכל מי שהיה ביותר מכמה כנסים, הקונספט, די מאוס.
אנחנו רוצים יותר גיוון, וכן, גם תכנים מבוגרים (למי שמעל 18 בלבד כמובן). ואם זה צריך לבוא מהקהילה - אז תנו לקהילה יותר להשתתף, להציע ולהעלות רעיונות (ולא לפחד לפתוח נושאים כלהלן (: ).

הצעות:
- IDDR (משטח ריקודים לתחרויות, בין קבוצות/בודדים).
- מסיבת אוזניות
- נשף תחפושות לילי
- במה פתוחה (מוזיקה, סטנדאפ, הכל)
- לאן פארטי לגיימרים
עריכה:
- ש100 איש יעשו מעגל צחוק
- שנאפה עוגה בגודל 100 מטר
- תחרות אכילת נקניקיות מצידי, העיקר שיהיה משהו שונה.
פיצה
אני מסכימה עם נונה ועם הרעיונות.

• תחרות שירה- מעולה. תחרות דיבוב מצחיק- רעיון מעולה. תחרות חיקוי קולות- רעיון מעולה.

• אני חושבת שבמקום המזנון המסורתי צריך לשים את כף רגלנו במדרכה גבוהה יותר, לפתוח אפילו מייד קפה סמלי או משהו בסגנון. אם אותו האוכל, אותה השתיה, יכול להיות שאפילו אותם המחירים. מתנדבים ומתנדבות שיקנו\יכינו קוספליי סמלי של מייד ויבואו להתנדב למשמרת התנדבות רגילה של כ3 שעות במייד קפה הזה. כול החלק של הכיסאות עם השולחנות יכול להפוך למשהו מקסים ומושך אם שמים שם מפות ומשקיעים קצת במראה עם פוסטרים של מיידס, איזה סרט יפה ועדין שכביכול יתחם את תחומי הישיבה של הקפה. לא חייבים לקנות כדיי לשבת שם. ובמקום ששולחנות יהיו פרודים אפשר לשים אותו אחד ליד השני בקבוצות של שלשות ורבעיות ולדברן אנשים לשבת אחד ליד השני במקום בנפרד.

• אני זוכרת שהיה בכנסים בוואהל מן לוח כזה שאפשר היה לצייר עליו ולכתוב מזכרות, זה דרוש וחסר לי בכנסים האחרונים.

• יותר מזכרות מהכנס. יש את הארטבוק הקהילתי שהוא מעולה, אבל יחד עם זה אני חושבת שכדאי לפתוח קצת את התחום הזה במקרה והמכירות של הארטבוק יתבררו כמוצלחות. לעשות סטיקרים ולהשקיע גם בגב של כרטיסי הקניה שלרוב נשארים כמזכרות מהכנס.

• פינות ישיבה סתמית. כן, מה רע? מה רע בחבורה של אימואים רעשניים בני 13 שישבו באיזה מסדרון כאילו הם בסנטר ויצעקו וישתוללו סתם, בתוך תחומי הבניין? אי אפשר יהיה לארגן אפילו איזה משהו נחמד בחוץ עם פינג-פונג ומקום להשתולל? יש את הרחבה מחוץ למתחם שהיא מעולה וכיפית, אבל ברגע שאתה יוצא החוצא אתה כבר לא מרגיש חלק מהכנס... בכלל. אי אפשר לעשות איזה משהו שיגרום גם לאנשים שמשתוללים בחוץ להרגיש שהם עדין בתוך תחומי הכנס?
Dannyboy
ציטוט(BestOfTheBeast @ 20.01.2013, 22:36) *
קודם אציין ואומר כל הכבוד למי שמארגן ונותן מעצמו בשביל הכנסים.
קראתי את התגובות כאן, אני אסכם ואוסיף שכל מי שהיה ביותר מכמה כנסים, הקונספט, די מאוס.
אנחנו רוצים יותר גיוון, וכן, גם תכנים מבוגרים (למי שמעל 18 בלבד כמובן). ואם זה צריך לבוא מהקהילה - אז תנו לקהילה יותר להשתתף, להציע ולהעלות רעיונות (ולא לפחד לפתוח נושאים כלהלן (: ).

הצעות:
- IDDR (משטח ריקודים לתחרויות, בין קבוצות/בודדים).
- מסיבת אוזניות
- נשף תחפושות לילי
- במה פתוחה (מוזיקה, סטנדאפ, הכל)
- לאן פארטי לגיימרים
עריכה:
- ש100 איש יעשו מעגל צחוק
- שנאפה עוגה בגודל 100 מטר
- תחרות אכילת נקניקיות מצידי, העיקר שיהיה משהו שונה.


יוווואו תקשיב אתה לא יודע איך אני רוצה שהיו תכני 18+, זה עולה כמעט כל פעם אבל בגלל שרוב הכנס הם 18- זה תמיד נופל sad.gif עם התירוץ (שלצערי נכון) שהקהילה עדיין צעירה מדי
מה שכן, כנס קודם היה http://en.wikipedia.org/wiki/Dance_Evolution ואני יכול לומר לך שנקרענו מצחוק מזה בלילה לפני הכנס
BestOfTheBeast
ציטוט(Dannyboy @ 20.01.2013, 22:59) *
ציטוט(BestOfTheBeast @ 20.01.2013, 22:36) *
קודם אציין ואומר כל הכבוד למי שמארגן ונותן מעצמו בשביל הכנסים.
קראתי את התגובות כאן, אני אסכם ואוסיף שכל מי שהיה ביותר מכמה כנסים, הקונספט, די מאוס.
אנחנו רוצים יותר גיוון, וכן, גם תכנים מבוגרים (למי שמעל 18 בלבד כמובן). ואם זה צריך לבוא מהקהילה - אז תנו לקהילה יותר להשתתף, להציע ולהעלות רעיונות (ולא לפחד לפתוח נושאים כלהלן (: ).

הצעות:
- IDDR (משטח ריקודים לתחרויות, בין קבוצות/בודדים).
- מסיבת אוזניות
- נשף תחפושות לילי
- במה פתוחה (מוזיקה, סטנדאפ, הכל)
- לאן פארטי לגיימרים
עריכה:
- ש100 איש יעשו מעגל צחוק
- שנאפה עוגה בגודל 100 מטר
- תחרות אכילת נקניקיות מצידי, העיקר שיהיה משהו שונה.


יוווואו תקשיב אתה לא יודע איך אני רוצה שהיו תכני 18+, זה עולה כמעט כל פעם אבל בגלל שרוב הכנס הם 18- זה תמיד נופל sad.gif עם התירוץ (שלצערי נכון) שהקהילה עדיין צעירה מדי
מה שכן, כנס קודם היה http://en.wikipedia.org/wiki/Dance_Evolution ואני יכול לומר לך שנקרענו מצחוק מזה בלילה לפני הכנס


יפה - זו בדיוק הנקודה, שאם לא יהיו תכנים ל18+, הקהילה הזו תישאר צעירה לנצח.
(כלומר - תמיד יגיעו פחות אנשים חוקיים בגלל החוסר לתוכן וההגדרה הזו. לכן עכשיו זה הזמן לשנות זאת.)

חח כן ראיתי כמה אנשים משחקים בקינקט עם זה, פשוט גדול. חובה פשוט חובה בכל כנס (:
nigi
ציטוט(Dannyboy @ 20.01.2013, 15:19) *
ציטוט(nigi @ 20.01.2013, 15:08) *
אוכל בחינם
המפ, האמת שיש די הרבה מה לעשות בכנסים, רק שהרבה דברים לא מתפקדים הכי טוב.
הפינה של המשחקים למשל, לרוב אי אפשר לגשת אליה כי יש תור ארוך ואנשים משחקים הרבה מאוד זמן... ואם ההרצאות לא היו נמצאות במרתפים מוזרים אני בטוח שגם אליהן היו מגיעים יותר אנשים o=

יש את הרעיונות הפחות ריאלים, שזה דברים כמו הקרנות בכורה ואנשים מהתעשייה, שיש רק בכנסים גדולים ו... טוב, גדולים.


בכורה? כאילו עולמית?! כן... קצת לא ריאלי

וזה באמת עד כדי כך בעייתי לגשת לחדרי ההרצאות? הדעה שלי מכורה כי אני דיי מכיר את רוב המעברים בהיכל, אבל באמת חדרי ההרצאות הם כאלה בעיה לאנשים?

והחדר משחקים, המשחקיה כאילו?


כן, עולמיות, בטח.
יותר לכיוון של "פעם ראשונה שזה רואה פאנסאב עברי".
וכן, החדרי הרצאות די מוזרים, לוקח זמן למצוא אותם במבוך של המסדרונות הצדדיים האלה... חוץ מזה לא כלכך נעים לשבת בהם, הם חנוקים ומשעממים כאלה - אני זוכר שבקונגרסים למשל היו חדרים הרבה יותר נחמדים להרצאות.
פיצה
טוב תתעלמו מהתגובה שלי. העליתי אחלה רעיונות.
Groot
לאן פארטי למשחקים יפנים
מסיבת פתיחי/סיומות של אנימה
Dannyboy
האמת אני מקבל מכם רושם שאנשים כן מוצאים מה לעשות רוב הזמן

וגם חשבתי על איך אפשר להכניס תכני 18+... אולי בעתיד משהו יזוז smile.gif
ScorpioNN
אני לא יודע עד כמה בעית החוקיות לוקחת פה חלק - מה שחסר לי בכנסים האחרונים אלו הקרנות הסרטים / אנימות מתורגמות ע"י קבוצות פאנסאב כשרות למהדרין. (לא בהכרח KaT, הם גם ככה מציגים את שלהם בדוכן)
בתור פאנסאבר בעצמי אני חייב לציין שהיה נחמד לראות אנשים צופים באנימות שתירגמתי ונחשפים לתוכן חדש בזכותי.
nigi
ציטוט(פיצה @ 21.01.2013, 09:25) *
טוב תתעלמו מהתגובה שלי. העליתי אחלה רעיונות.


לא מתעלמים, פשוט אין מה להגיד XD

פיצה:
אתע שקט אתע
kingblade
אישורי צבא לצאת מקורס כדי להגיע לכנס זה תמיד כיף גדול.
אחחח... דני, הנושא הזה עושה לי נוסטלגיה ללפני משהו כמו 3 שנים כשפתחתי נושא כזה בכל קהילה קיימת ואז ריכזתי הכל ושלחתי לאמא"י כי מי הכיר אותי בכלל אז XD

בכל מקרה, אתה יודע שלי תמיד יש מה לעשות בכנס בכל רגע נתון (טוב כי ככה זה המארגנים), אבל כמו שאתה יודע - לא לכולם זה ככה, יש אצלנו אנשים שמתנדבים וכאלה כי הם לא מוצאים את עצמם אחרת.
ואגב, הבעיה שעלתה לגבי ההתמצאות, אתה לא מבין כמה יתרון יש לנו בזה שאנחנו זוכרים את המקום בעניים עצומות אבל חייבים, ואני מתכוון חייבים AS IN לך ותרביץ לאנשים עכשיו בזמן שאתה קורא את זה, שיכינו מפה לכנס עם סימון של מה זה לעזאזל כל חדר. לא אכפת לי כמה מדויקת או מעוצבת היא - חייבים אותה, אנשים הולכים לאיבוד על ימין ועל שמאל.
וכשתעשו את המפה (ושוב, תעשו את המפה) אני חושב שאתם צריכים להוסיף אותה גם באתר וגם בדפים שאנחנו מחלקים כל כנס ומחליטים ברגע האחרון אם זה 14 או 16 עמודים כי אין לנו מה לכתוב. בנוסף, יהיה נחמד להדפיס גם כאלו גדולים עם סימון של "אתה נמצא כאן" ולהדביק אותם בהתאם ברחבי הכנס. אלו שהיו כבר בכנסים אולי סוג של מסתדרים במיקום של דברים, אבל יש הרבה שלא (למעשה, ראיתי גם וותיקים שמתחילים לשאול אותי "איפה הכניסה", עזוב למצוא חדר בתוך מסדרון שנראה שלא אמורים להיות בו).

ובקשר למה הייתי רוצה כאדם רגיל לראות בכנס... WELL, אווירה של כנס כרגע זה בעיקר לראות מלא אנשים בתחפושות במקום שבו אתה לא יכול לזוז כמעט - שזו חוויה כיפית שלא הייתי מחליף בשביל שום דבר. אבל, וזה משהו שאנחנו משתפרים בו מפעם לפעם, חסרה אווירה של מעבר. צוות עיצוב עושה עבודה קשה בלהוסיף דברים בכל פעם ולחדש ומה לא, אבל את האמת שאני הייתי רוצה לראות עוד מזה. הקרטונים האלו של הדמויות שאתה מכניס את הראש ומצטלם זה משהו שממש הפתיע אותי לטובה בפעם הראשונה שראיתי אותו למשל. פסלים, סתם פוסטרים ברחבי הכנס... אתה יודע, דברים שיעלו את השימוש בתקציב ובאנשים למעל המקסימום אבל יהפכו את המקום למשהו שלא תוכל לפספס.
אה, וגם לראות דברים כמו האנשים של סיפור מסגרת מתרוצצים בכנס עושה עניין ממש נחמד (זה היה בכנס הקודם קודם לדעתי שהם היו בתפקיד של הדמויות במהלך הכנס ופשוט התרוצצו ועשו משהו... נראה לי).

מבחינת תוכן, טוב... הייתי רוצה לראות הרצאות מקצועיות ע"י אנשים מחו"ל (אפילו הקטעים המוקלטים שהבאנו כמה פעמים) כי זה ממש מגניב ואפשר להגיד ש"ממקור ראשון", "הקרנות בכורה" כמו שנעשו פה כבר (או לפחות... היו אמורות לקרות... אם אני זוכר הייתה בעיה בסוף עם זה), ו... שמת לב שכמעט והכל זה הרצאות ואין כמעט דיונים? מה לגבי לעשות את אחת מהפגישות של MANGA CAFE בגירסה קצת אחרת בתוך הכנס? או אולי להכניס בכללי יותר דיונים לגבי נושאים מסוימים.... אפילו שזה לא ממש בשליטה שלכם.


בכל מקרה, שיהיה בהצלחה בכנס הקרוב ובבאים, שאליהם אני מקווה שאני אוכל להגיע...
צבא... למה...
Ame
ציטוט(Dannyboy @ 20.01.2013, 19:00) *
הבעיה הכי גדולה בדוג'ין זה שהוא צריך לבוא מהקהילה

אמא"י הוא לא ארגון רווחי ככה שהוא יתן ליוצרים לשמור את הרווחים. אבל, וזה אבל דיי גדול, הם אלה שצריכים להראות את היוזמה הם היוצרים עצמם.

מה שמפחיד אותי זה שלא היו מספיק אנשים רציניים לקחת כזה פרוייקט, בכל זאת צריך היה ליצור סיפור של 20-30 עמודים, באיכות דיי גבוהה, ושהסיפור היה טוב (וחוקי)
ויותר מזה, הם עצמם צריכים להשקיע סכום כסף לא קטן ולקחת סיכון על העבודה שלהם. ואני לא יודע לכמה אנשים יש יכולת לעשות את זה.

ברור שזה אמור להגיע מהקהילה XD
אולי תנסו כבר להתחיל להוציא את זה לפעול שיהיה כבר יצירות מוכנות בקיץ? וגם הרוב כמו שאמרת -18 ככה שחופשת פסח תהיה לטובתם ויהיה להם יותר זמן לעבוד על הסדרות שלהם.
אני מאמין שאם נתחיל בהקדם נגיע גם לכמות טובה ואיכותית עד לכנס הקיץ.

אגב, מתי תשובה לכך? או שהם בלחץ עכשיו לקראת הכנס הקרוב וידונו על זה רק אחריו?
Junko
הייתי רוצה שיעשו את הכנסים במקום קצת יותר גדול... ויותר ברור.. אני תמיד רוצה להגיע להרצאות, ולטריוויה ואף פעם לא מוצאת >: גם היה נחמד אם היו קצת יותר מקומות לשבת... >< אין לי ממש הרבה רעיונות כי זה רק הכנס השלישי - רביעי שלי XD.
Dannyboy
ציטוט(Ame @ 26.01.2013, 22:26) *
ציטוט(Dannyboy @ 20.01.2013, 19:00) *
הבעיה הכי גדולה בדוג'ין זה שהוא צריך לבוא מהקהילה

אמא"י הוא לא ארגון רווחי ככה שהוא יתן ליוצרים לשמור את הרווחים. אבל, וזה אבל דיי גדול, הם אלה שצריכים להראות את היוזמה הם היוצרים עצמם.

מה שמפחיד אותי זה שלא היו מספיק אנשים רציניים לקחת כזה פרוייקט, בכל זאת צריך היה ליצור סיפור של 20-30 עמודים, באיכות דיי גבוהה, ושהסיפור היה טוב (וחוקי)
ויותר מזה, הם עצמם צריכים להשקיע סכום כסף לא קטן ולקחת סיכון על העבודה שלהם. ואני לא יודע לכמה אנשים יש יכולת לעשות את זה.

ברור שזה אמור להגיע מהקהילה XD
אולי תנסו כבר להתחיל להוציא את זה לפעול שיהיה כבר יצירות מוכנות בקיץ? וגם הרוב כמו שאמרת -18 ככה שחופשת פסח תהיה לטובתם ויהיה להם יותר זמן לעבוד על הסדרות שלהם.
אני מאמין שאם נתחיל בהקדם נגיע גם לכמות טובה ואיכותית עד לכנס הקיץ.

אגב, מתי תשובה לכך? או שהם בלחץ עכשיו לקראת הכנס הקרוב וידונו על זה רק אחריו?


את מקבץ הדברים שאני יקח מפו אני כנראה יעלה רק בישיבות הסיכום אחרי הכנס
אני יודע שכן יש פרוייקט של ארטבוק קהילתי (למרות שלדעתי 75% ממנו הוא חובבני למדי) וזה ארטבוק, ככה שזה סתם ציורים ואין איזה עלילה או טקסט

וזה קצת סותר לומר "ברור שזה מהקהילה" ו"תנסו להוציא את זה לפועל"

אני לא ממש יודע איך אמא"י יכולים לקדם דוג'ינים... חוץ מלהפנות אנשים לבתי דפוס וזה...
פיצה
הארטבוק זה רעיון מעולה. תתחילו להפוך את זה למנהג בכול כנס. כול פעם עם נושא אחר. תעשו אפילו ארטבוק של הדמויות של הכנס.
nigi
ציטוט(פיצה @ 27.01.2013, 11:15) *
הארטבוק זה רעיון מעולה. תתחילו להפוך את זה למנהג בכול כנס. כול פעם עם נושא אחר. תעשו אפילו ארטבוק של הדמויות של הכנס.


ברצינות אבל פיצה, נראה לך שהארטבוק הזה מעניין יותר מ20~ אנשים? XD
Ame
ציטוט(Dannyboy @ 27.01.2013, 00:43) *
ציטוט(Ame @ 26.01.2013, 22:26) *
ציטוט(Dannyboy @ 20.01.2013, 19:00) *
הבעיה הכי גדולה בדוג'ין זה שהוא צריך לבוא מהקהילה

אמא"י הוא לא ארגון רווחי ככה שהוא יתן ליוצרים לשמור את הרווחים. אבל, וזה אבל דיי גדול, הם אלה שצריכים להראות את היוזמה הם היוצרים עצמם.

מה שמפחיד אותי זה שלא היו מספיק אנשים רציניים לקחת כזה פרוייקט, בכל זאת צריך היה ליצור סיפור של 20-30 עמודים, באיכות דיי גבוהה, ושהסיפור היה טוב (וחוקי)
ויותר מזה, הם עצמם צריכים להשקיע סכום כסף לא קטן ולקחת סיכון על העבודה שלהם. ואני לא יודע לכמה אנשים יש יכולת לעשות את זה.

ברור שזה אמור להגיע מהקהילה XD
אולי תנסו כבר להתחיל להוציא את זה לפעול שיהיה כבר יצירות מוכנות בקיץ? וגם הרוב כמו שאמרת -18 ככה שחופשת פסח תהיה לטובתם ויהיה להם יותר זמן לעבוד על הסדרות שלהם.
אני מאמין שאם נתחיל בהקדם נגיע גם לכמות טובה ואיכותית עד לכנס הקיץ.

אגב, מתי תשובה לכך? או שהם בלחץ עכשיו לקראת הכנס הקרוב וידונו על זה רק אחריו?


את מקבץ הדברים שאני יקח מפו אני כנראה יעלה רק בישיבות הסיכום אחרי הכנס
אני יודע שכן יש פרוייקט של ארטבוק קהילתי (למרות שלדעתי 75% ממנו הוא חובבני למדי) וזה ארטבוק, ככה שזה סתם ציורים ואין איזה עלילה או טקסט

וזה קצת סותר לומר "ברור שזה מהקהילה" ו"תנסו להוציא את זה לפועל"

אני לא ממש יודע איך אמא"י יכולים לקדם דוג'ינים... חוץ מלהפנות אנשים לבתי דפוס וזה...

מצטער שקצת סתרתי את עצמי וזה הרגיש מוזר XD
נגיד ואמא"י פתחו מיד לאחר הכנס פעילות/אירוע בפייסבוק של דוג'ין שכולם מוזמנים להכין עם תאריכי הגשה והמובחרים ביותר, נגיד 10 יזכו להדפסה ומכירת הדוג'ין שלהם בכנס הבא. זה בעצם הרעיון הבסיסי של כל זה, וככה אמא"י יכולים לקדם דוג'ינים אבל אפשר לשנות, לערוך ולהוסיף לרעיון הזה עוד דברים לשיקול דעתכם.
פיצה
ציטוט(nigi @ 27.01.2013, 16:45) *
ציטוט(פיצה @ 27.01.2013, 11:15) *
הארטבוק זה רעיון מעולה. תתחילו להפוך את זה למנהג בכול כנס. כול פעם עם נושא אחר. תעשו אפילו ארטבוק של הדמויות של הכנס.


ברצינות אבל פיצה, נראה לך שהארטבוק הזה מעניין יותר מ20~ אנשים? XD

אני חיה בסרט שכול מטרת הכנס מתחת לעור היא בעצם להקמת מעצמה של אמני אנימה ומנגה ישראליים.
Reno
מבחוץ זה נראה "מה אתם רוצים בכנסים?" - "פיצה"
כי היא הגיבה אחרונה XD

</spam>
kingblade
ציטוט(Reno @ 31.01.2013, 21:27) *
מבחוץ זה נראה "מה אתם רוצים בכנסים?" - "פיצה"
כי היא הגיבה אחרונה XD

</spam>

כבר יש, תתנדבו.
JuSt eLLa
אני מאמינה שהישיבה בנושא כבר עברה, אבל בכל זאת אגיב כי אני מאמינה שזה כן יגיע למי שצריך (מקסימום אבקש מאנשים אחרים שהם חברי אמא"י ^^" )
בעיקרון עניתי על השאלון באינטרנט אבל אני אגיב גם כאן בחופשיות

אני מהוותיקים; הכנס הראשון שלי היה ב-2005 והכנסים עברו סוגשל אבולוציה XDDDD
תכלס אני מגיעה לכנסים בשביל האנשים.
אולם כפי שציינתי אני מגיעה לכנסים כבר 8 שנים והאנשים השתנו, אלו שהכרתי דיי פרשו.
היו פעמים שהייתי מגיעה ולא היה לי עם מי להיות ומשם גם לא היה לי מה לעשות, אני מאמינה שהתחושה הזו תקפה גם לחברים חדשים בקהילה.

אז ההצעות שלי הם כאלו:
1. פעילויות, בכנסים קודמים העברתי את "הכה את הקוספלייר" , "ביאטריס גיים". בנוסף הייתה גם הפעילות "מצא בריצה" שהייתה מוצלחת למדיי
השנה לא אישרו לי את הפעילות כי כידוע היה עומס תכנים
2. הכנס היה בנושא אוכל, אז למה לא הרגשתי את זה? במה תורם נושא הכנס אם הוא אינו חי?
הסרטונים של דמויות אמא"י באירוע הקוספליי חביבים למדיי אבל לא מספקים את הסחורה.
נתנו מלפני כמה רעיונות לפעילויות הקשורות באוכל שהיה ניתן לאמץ
אפשר היה לעשות אולי סדנת בישול, ללמד כיצד להכין אוכל יפני וכו'
במידה ובוחרים נושא לכנס צריך לדאוג שירגישו וינשמו אותו באווירת הכנס.
השנה נשלח דוא"ל אל מעבירי התכנים משנים קודמות במידה והם רוצים להעביר תכנים עוד מלפני שפורסם באתר
אפשר לצרף לדוא"ל זה רשימת נשאים הקשורים לנושא הכנס ולשאול את בעלי הניסיון אם הם מעוניינים
קורה לפעמים שרוצים להתנדב בתכנים אבל תקועים :X
במקרה כזה 2 הצדדים יוצאים מרוצים.
3. דחיית שעת תחרות הקוספליי
אני קוספליירית שמשתתפת בתחרות והזמן אוזל לי מבין האצבעות
עוד לא הספקתי להגיד שלום לאנשים ואני כבר צריכה להספיק לשיפוט, להשתתף בנושא תוכן להבריש שוב את הפאה ו..הגיע הזמן לתדרוך.
האמת אני לא יודעת כיצד הדבר התנהל בזמן שהיו גם המחזות זמר
4. ואם כבר עניין של זמנים
אודה לבדיקת צרכים עבור כנס של יומיים בחופש הגדול (בפורים הדבר לא אפשרי)
למיטב ידיעתי חברי קהילה הולכים לאייקון ולעולמות למספר ימים, אז מדוע לכנס אנימה לא?!
5. משהו שחשבתי עליו הרגע אז לקחת בערבון מוגבל (השעה 4 בבוקר אמאלה!)
זוהי פעילות להכרת חברים חדשים בקהילה \ חיזוק קשר עם חבר קיים
הפעילות הזו לא חייבת להתקיים בכנס
כל מי שמעוניין בהשתתפות בפרוייקט מזין מס' פרטים: שם מלא , גיל , כתובת
לאחר הצלבה של 2 אנשים בטווח גילאים זהה הם יתחילו להתכתב בניהם
החזון שלי הוא עבור דואר ישראל, שכן הציפייה וההמתנה למכתב הבא מעוררים כמיהה ומוסיפים המון חן ומסתורין
לדעתי זה פרוייקט שעשוי להצליח

עוד כמה דברים ששווה שיפור:
1. פעילי אמא"י. פעם ידעתי מה זה היום כבר לא. ואני לא היחידה.
עמדת חבר אמא"י ופעילי אמא"י לא מספיק בולטת וחסרה לה מודעות
2. הייתי בכל כנס פורים-אוגוסט שהיה איי פעם. משמע הייתי בכל הכנסים בראשל"צ
ולמרות כישון הניווט שלי אני לא יודעת היכן נמצא כל חדר
בבקשה בבקשה בבקשה בעבר הייתה מפה בחוברת + תעשו שלטים
לאחר לשיפוט \ הרצאה \ פאנל וכו' כי לא מוצאים את המקום זה ממש באסה >:
3. עמדת העזרה לקוספלייר (שלמזלי לא נזקקתי לה) לא הייתה פעילה.


ודברים לשימור, כי חייבים לסיים בנימה חיובית:
1. מזה כמה זמן נאלצתי לשלם בכניסה (כי מה לעשות לא התנדבתי)
התור היה ארוך ומאיים אבל האמת הוא עבר ממש ממש מהר והכול נעשה באופן מקצועי.
2. עמידה בזמני התכנים, לפחות אלו שהייתי בהם (אהמאחדבכלכנסאהמ)
3. הוספת תמונת רקע בתחרות הקוספליי (זה ממש תורם לדעתי)
4. ואממ.. יש עוד מלא אבל הגיע הזמן לישון ==


תודה רבה רבה
אלה.
Demon jester
מקום. מקום. מקום!.
התוכניה הייתה מעולה! היו כלכך הרבה דברים שרציתי להספיק בכנס אבל אם הגעתי 2 דקות אחריי פתיחת הדלתות
זהו היו אומרים שנגמר המקום ואי אפשר להיכנס, מה גם שעוד איזה 70% מהכנס היה עוד בחוץ....אז אם המארגנים רואים שיש
כזאת מסה של אנשים לפחות שישקיעו חלק מהכסף בהשכרה של מקום יותר גדול, אני זוכר למשל תכנס הראשון שלי באחד החופשים הגדולים לפניי שנתיים-3 ככה...לא ממש זוכר איפה הוא היה אבל היה בהחלט מספיק מקום לכולם להשתתף בכל ההרצאות, לא היה פעם אחת שראיתי שאמרו שאין מקום בהרצאה למישהו שם O__O", בכל אופן זה משהו שהמארגנים חייבים לשקול...אם יש יותר אנשים=יותר הכנסות בכניסה=תשכרו מקום יותר גדול כדיי לעמוד בקצב, נכון שהמקום פועל על רווח בעיקר אבל אם יש רווח ממש גדול למה לא להשקיע קצת מזה חזרה במטרה להפוך את החוויה ליותר טובה לכולם. זה בערך מה שבאמת הרס תכנס...לדעתי כל השאר היה פשוט מעולה ^.^
JuSt eLLa
מסכימה עם מה שאתה אומר שקיימים פעמים שאין מספיק מקום לכולם בחדרי התוכן
אולם אני הייתי בכל כנסי פורים ואוגוסט משנת 2005
ואני יכולה להגיד באופן חד משמעי שהיכל התרבות ראשל"צ הוא המקום הגדול ביותר שהיינו בו עד כה ושיש בו מספיק חדרים לכל פעילויות התוכן שמועברות בו.

כפרע
אני חושבת שב"מקום" הכוונה הייתה אחרת.
בחדרי התוכן יש מספיק מקום. לעיתים רחוקות הוא לא מספיק, ממה שיצא לי לראות (אני הולכת להרבה תכנים בכנסים בדרך כלל)
בכללי אני מסכימה בהחלט שהיכל התרבות בראשל"צ הוא מקום גדול מאוד, אבל בכנס האחרון הגיעו כל כך הרבה אנשים עד שזה באמת לא הספיק. הכוונה לא לחדרי תוכן - אלא המבנה עצמו. גם בחוץ וגם בפנים היה נורא צפוף... היה שלב שאפילו לא רצו למכור לעוד אנשים כרטיסים כדי שלא ייכנסו עוד XD
אז היה נורא צפוף והלכתי לאיבוד גם כמה פעמים בגלל זה ^^" יענו איבדתי את האנשים שהייתי איתם.
הקהילה גדלה באופן משמעותי וזה מה שקורה, אין מה לעשות.
מה שכן, יהיה קשה למצוא מקום יותר גדול ורחב (שמתאים) לכנסים הבאים, אז אבין אם גם הכנסים הבאים יתקיימו שם. אם היה מקום יותר טוב, היו עושים את הכנסים שם, מן הסתם.
Demon jester
בסה"כ זאת האחריות של מארגניי הכנסים למצוא מקומות שיאכלסו אוכלוסיה שגדלה. אחרת פשוט יהיה שלב שלא יהיה שווה ללכת יותר לכנסים הללו.
מבחינת מקום להרצאות כן היה הכל ממש יפה ותאמת שגם ההרצאות היו בחדרים שלא הייתי מחשיב קטנים...הם היו יחסית גדולים ומסוגלים להכיל כמות נחמדה של ילדים, הבעיה, הייתה כמות מאוד גדולה של ילדים, כמו שכבר תיארתי את המצב, אם הייתה מגיע 2 דקות אחריי תחילת ההרצאה או אם עמדתה (ועמדנו) באמצע התור של הכניסה לאולם הראשי אפילו, פשוט אמרו שאין מקום...המקום פיזית לא היה XD מבחינת כמות החדרים אני מניח שזה הספיק להרצאות, אבל מהזה משנה אם יש מספיק להרצאה אם 70% מהאנשים שרוצים להיכנס אליה לא יכולים? XD.

אבל חוץ מזה אני חייב להגיד שמאוד נהנתי בכנס smile.gif אני נהנה מהקהילה והצוות של הכנס פשוט מדהים! ohmy.gif אחד הדברים שהכי הפתיעו אותי לטובה היה המוקד הזה שאפשר לאנשים לחפש מתי יש אוטובוס\רכבת אחרונה, זה היה יוצא מן הכלל כל הכבוד! ^^ כמו כן השמירת חפצים היו מאוד מסודרים ומאורגנים ופעלו מאוד מהר ואז לא נוצר שם תור ארוך מידיי (= בסה"כ הצוות היה מעולה לא יכולתי לדמיין ארגון יותר טוב.
פיצה
לאחר שקראתי את כל התגובות האחרונות הייתי רוצה להוסיף שאני חושבת שהצוות בכנסים באמת מעולה. כל הארגון הלוגיסטי ממש טוב ומקצועי ואני מקווה שהוא ימשיך להיות ככה ^^
אני חושבת שצריך למצוא מקום לא יותר גדול אלא יותר מרווח. אם תוכלו לחפש היכל או בניין שיש בו חדרי הרצאות והמקום פיזית הוא מרווח יותר ואפשר להסתובב זה יהיה מצוין.
בהיכל ראשון לציון קוספליירים לא מגיעים בכלל לקומות העליונות, וכול פעם שחמישה אנשים עמודים מול דוכן הם חוסמים את המעבר.
AnimeCrazy
מה עם מתחם בנפרד ל18+ ? עם הצגת ת"ז? smile.gif
chinpokomon
ציטוט(AnimeCrazy @ 25.04.2013, 21:49) *
מה עם מתחם בנפרד ל18+ ? עם הצגת ת"ז? smile.gif


לדעתי זה אחלה רעיון, אפשר להקצות אולם אחד שיהיה עליו מתנדב שיבדוק ת"ז של כל מי שיכנס, אפשר לעשות הרצאות מעניינות ביותר גם לבני 18+ כי סתם להקרין הנטאיי יהיה דבילי ואת זה כל אחד יכול לראות במחשב בבית, מה גם שזה די מביך.
פיצה
זה יכול להיות מעולה שסוף סוף יהיו פאנלים על תכני של 18+ כמו יאוי ויורי ויהיה אפשר לפרסם אמנים עם יצירות עם תוכן מיני ולדבר גם ברמה קצת יותר גבוהה על כל נושא ה"להיות מבוגרים בעולם האנימה והמנגה" וכאלה.
זה לא צריך אפילו להיות אולם מיוחד. אפשר שבפעילויות מסוימות בהן יהיה תוכן של 18+ תהיה בדיקה של ת.ז.
Black Man
עדיף שהיה רשום שהתוכן הוא לגילאי 18+ והכניסה היא באחריותכם....
כי אם יש ילד שזה מעניין אותו והוא קטין זה מבאס כזה...
Dannyboy
אני יכול לומר לכם לגבי תכני 18+ את זה:
לא הולכים להקרין הנטאי/תכנים סובבים הנטאי בזמן הקרוב.
זה יוכל למשוך קהל שלא ממש רוצים שימשך לכנס מלא בבני נוער/בחורות בקוספליי.

בנתיים לדעתי אם כן היו תכנים של 18+ שהם לאו דווקא פורנו, הרעיון המוביל הוא כנראה מתחם נפרד שדורש צמיד או משהו בשביל להיכנס.
יותר קל לנתר את זה מאשר תעודות זהות

ואין מה לעשות, כשיש תכנים של 18+ צריך מאוד להמנע מלהכניס בני נוער, מספיק אמא פולניה אחת שתעשה רעש אחרי שהילדון שלה ראה כמה ציצים מצויירים או משהו בכנס אנימה
Demon jester
ציטוט(Dannyboy @ 04.05.2013, 21:19) *
אני יכול לומר לכם לגבי תכני 18+ את זה:
לא הולכים להקרין הנטאי/תכנים סובבים הנטאי בזמן הקרוב.
זה יוכל למשוך קהל שלא ממש רוצים שימשך לכנס מלא בבני נוער/בחורות בקוספליי.

בנתיים לדעתי אם כן היו תכנים של 18+ שהם לאו דווקא פורנו, הרעיון המוביל הוא כנראה מתחם נפרד שדורש צמיד או משהו בשביל להיכנס.
יותר קל לנתר את זה מאשר תעודות זהות

ואין מה לעשות, כשיש תכנים של 18+ צריך מאוד להמנע מלהכניס בני נוער, מספיק אמא פולניה אחת שתעשה רעש אחרי שהילדון שלה ראה כמה ציצים מצויירים או משהו בכנס אנימה



מה לגביי אפטר פארטי ל18+? אני יודע שהיה ניסיון לשכור בר ולעשות שם מסיבה J MUSIC וכאלה אבל לא יצא לי לשמוע איך זה הלך...
מה גם שזה יכול להיות נחמד לפתוח חדר ככה ב8-9 שיהיה לא חייב להיות מסיבה גם בר רגוע כזה עם מוזיקת J רגוע וסרטים שירוצו כזה על מסך לתת ל"זקנים" להרגע
XD
Dannyboy
ציטוט(Demon jester @ 05.05.2013, 13:45) *
ציטוט(Dannyboy @ 04.05.2013, 21:19) *
אני יכול לומר לכם לגבי תכני 18+ את זה:
לא הולכים להקרין הנטאי/תכנים סובבים הנטאי בזמן הקרוב.
זה יוכל למשוך קהל שלא ממש רוצים שימשך לכנס מלא בבני נוער/בחורות בקוספליי.

בנתיים לדעתי אם כן היו תכנים של 18+ שהם לאו דווקא פורנו, הרעיון המוביל הוא כנראה מתחם נפרד שדורש צמיד או משהו בשביל להיכנס.
יותר קל לנתר את זה מאשר תעודות זהות

ואין מה לעשות, כשיש תכנים של 18+ צריך מאוד להמנע מלהכניס בני נוער, מספיק אמא פולניה אחת שתעשה רעש אחרי שהילדון שלה ראה כמה ציצים מצויירים או משהו בכנס אנימה



מה לגביי אפטר פארטי ל18+? אני יודע שהיה ניסיון לשכור בר ולעשות שם מסיבה J MUSIC וכאלה אבל לא יצא לי לשמוע איך זה הלך...
מה גם שזה יכול להיות נחמד לפתוח חדר ככה ב8-9 שיהיה לא חייב להיות מסיבה גם בר רגוע כזה עם מוזיקת J רגוע וסרטים שירוצו כזה על מסך לתת ל"זקנים" להרגע
XD


זה יכול להיות אירוע נפרד, ערב אנימו בפאב/דאנס בר כלשהו. (ונראה לי היו אנשים שניסו לארגן כאלה, לא אמא"י אבל) כי ב8-9 מתחיל פירוק הכנס, אז לכל הסגל/מארגנים אין אפשרות ללכת לשום מקום.

הבעיה באירוע כזה היא כזו:
1) זה חייב להיות בסופ"ש כי לאנשים בני 18+ בד"כ יש מחויבויות באמצע השבוע
2) הבעיה במסיבה (דאנס בר), זה שאפשר יהיה לשכור כנראה את המקום, אבל האלכוהול בד"כ לא זול, וגם אם יש מוסיקה לריקוד, לאנשים שלא רוקדים יהיה קשה מאוד לדבר
3) מצד שני, אם עושים את זה בפאב ושמים מוסיקה חלשה, אז צריך שהרבה אנשים ששותים ישריינו את המקום אחרת לבעל המקום לא יהיה כדאי לסגור אותו ליום בסופ"ש

וכמובן צריך יהיה לארגן איזה פעילות כלשהי לגרום לאנשים לעשות mingling ולא להשאר כל אחד עם הקבוצה שלו
Demon jester
ציטוט(Dannyboy @ 05.05.2013, 15:35) *
ציטוט(Demon jester @ 05.05.2013, 13:45) *
ציטוט(Dannyboy @ 04.05.2013, 21:19) *
אני יכול לומר לכם לגבי תכני 18+ את זה:
לא הולכים להקרין הנטאי/תכנים סובבים הנטאי בזמן הקרוב.
זה יוכל למשוך קהל שלא ממש רוצים שימשך לכנס מלא בבני נוער/בחורות בקוספליי.

בנתיים לדעתי אם כן היו תכנים של 18+ שהם לאו דווקא פורנו, הרעיון המוביל הוא כנראה מתחם נפרד שדורש צמיד או משהו בשביל להיכנס.
יותר קל לנתר את זה מאשר תעודות זהות

ואין מה לעשות, כשיש תכנים של 18+ צריך מאוד להמנע מלהכניס בני נוער, מספיק אמא פולניה אחת שתעשה רעש אחרי שהילדון שלה ראה כמה ציצים מצויירים או משהו בכנס אנימה



מה לגביי אפטר פארטי ל18+? אני יודע שהיה ניסיון לשכור בר ולעשות שם מסיבה J MUSIC וכאלה אבל לא יצא לי לשמוע איך זה הלך...
מה גם שזה יכול להיות נחמד לפתוח חדר ככה ב8-9 שיהיה לא חייב להיות מסיבה גם בר רגוע כזה עם מוזיקת J רגוע וסרטים שירוצו כזה על מסך לתת ל"זקנים" להרגע
XD


זה יכול להיות אירוע נפרד, ערב אנימו בפאב/דאנס בר כלשהו. (ונראה לי היו אנשים שניסו לארגן כאלה, לא אמא"י אבל) כי ב8-9 מתחיל פירוק הכנס, אז לכל הסגל/מארגנים אין אפשרות ללכת לשום מקום.

הבעיה באירוע כזה היא כזו:
1) זה חייב להיות בסופ"ש כי לאנשים בני 18+ בד"כ יש מחויבויות באמצע השבוע
2) הבעיה במסיבה (דאנס בר), זה שאפשר יהיה לשכור כנראה את המקום, אבל האלכוהול בד"כ לא זול, וגם אם יש מוסיקה לריקוד, לאנשים שלא רוקדים יהיה קשה מאוד לדבר
3) מצד שני, אם עושים את זה בפאב ושמים מוסיקה חלשה, אז צריך שהרבה אנשים ששותים ישריינו את המקום אחרת לבעל המקום לא יהיה כדאי לסגור אותו ליום בסופ"ש

וכמובן צריך יהיה לארגן איזה פעילות כלשהי לגרום לאנשים לעשות mingling ולא להשאר כל אחד עם הקבוצה שלו



אז זהו אני לא מדבר על אירוע נפרד...שמתי לב שבאמת הכנס מתחיל להתפרק ב8-9 מילדים כזה לכן זה רעיון לא כלכך רע,
לא מדובר במשו שלוקח זמן להרים בזמן הזה מדובר על משהו שבעיקר כבר מוכן, חדר נפרד (במקרה ויש חדר ספייר)
או למלא חדר באמצע הכנס ולסגור אותו. תאורת ניאון כחולה שכזו, דלפק-בר כזה ומסביב כמה שולחנות עגולים עם כיסאות וכמה ספות
שצמודות לקירות, מוקרן סרט אנימה או משהו על הקיר\מסך ומוזיקה רגוע ברקע. עכשיו לא חייב להיות שם נטו אלכוהול ויכול להיות שם גם קפה או איזור שמותר לעשן על הדלפק אומשו אבל הרעיון שזה יהיה מקום מנוחה כזה מהכנס, ישאיר את הבוגרים קצת יותר לאיזושהי פעילות נחמדה ורגוע והרעיון שזה אקסלוסיבי לבוגרים גם לא מגביל את תכניי
הפעילות למרות ש....טוב בינינו אני לא לא מוצא מה יש ממש לדבר על מה שהציעו (יאוי יורי והנטאי) חוץ מ-הווו כמה זה גדול\הוא כלכך חתיך הם חייבים לשכב....
זה...איך לומר...ימות אחריי 30 שניות XD אני באמת לא מוצא שום סיבה לפתוח על זה הרצאה מיוחדת כיוון שבלחץ ההרצאה הזו תספיק ל10 דק' ולא משהו שכלכך יעשיר את
המשתתפים...לכן מה שאני מציע גם יכול לכלול את התכנים הללו אבל מצד שני לא ישים אותם במרכז
AnimeCrazy
פינת סאקה? (כמובן בלי הגזמה) - אני עם הרעיונות שלי עוד ידרדר את כולכם...
פיצה
הממ לא בטוח שאוכל להגיע לכנסים הבאים בכלל הצבא... אבל גם אני לא אגיע:

דוכנים.
יותר דוכנים ביותר קומות.
למה בקומה הכי תחתונה כבר אין דוכנים? מה שמו שם במקום?
למה הקומה העליונה כולה מורכבת מקונסולות ומשחקים? אפשר לעשות רק את הקונסולות והמשחקים הכי פופלריים על חצי קומה ובחצי השני לעשות עוד דוכנים.

כל שנה ההרשמה לדוכנים נסתמת די מהר, מלא מלא אנשים נמצאים בקומת הדוכנים הראשונה (שהפכה להיות קומה 1, מעל לקומת הקרקע) אין שם מקום לזוז כי כל דוכני האנימה שהכי מושכים אליהם אנשים נמצאים שם לצד דוכנים עבודת יד...
עוד משהו בעקבות זה, להפריד את הדוכנים המסחריים מהדוכנים האחרים. שישימו את הדוכנים המסחריים בקומה 1- וככה יהיה יותר מקום ויותר מרווח לכולם. את הדוכנים המסחריים יהיה אפשר לשים כל אחד בפינה משלו יהיה מקום אשכרה לזוז ובשביל כל שאר הדוכנים שנמצאים בקומות העליונות סוף סוף יהיה אוויר לנשימה ואנשים יוכלו להסתובב בין הדוכנים הלא מסחריים ואשכרה להיעצר ולהסתכל. כדאי גם לעשות מפה (כמה מסובך זה כבר יכול להיות, אני יכולה לעשות את זה בצייר ביום) ולשלוח אותה לכל אלה שנרשמו לדוכנים כמו בכנסים בחו"ל. המפה תהיה מסודרת לפי קומה 1 וקומה 2 ויהיו בה את הריבועים שמסמלים את הדוכנים, לכל אחד יהיה במפה את הסימון שלו עם מספר הדוכן ואת מספר הקומה.
כל הקופות צריכות להיות פתוחות קודם כל לדוכנים ואז להפתח כקופות רגילות.
גם ככה פותחי הדוכנים נכנסים ראשונים, למי זה כבר משנה?
אם אין מספיק קופות אז שימו עוד, גם ככה אלה שמתפעלים את הקופות הם מתנדבים. חלק בלתי נפרד מחווית הכנס או מכל חוויה מאירועים שונים זה לעמוד בתור לקופות.
יותר קופות, בייחוד יותר קופות לדוכנים = הרבה פחות עצבים שמופנים כלפיכם ומצידכם פחות טרטור.
גם כי יש לכם מפה ששלחתם מראש וכל פותח דוכן יודע מראש איפה הוא יהיה וימצא את זה בעצמו במקום שבוריס יצטרך להראות לו, וגם תפטרו מהדוכנים יותר מהר אם כל הקופות ימכרו כרטיסי כניסה לדוכנים ולא רק קופה אחת עם רשימה אחת שלוקח איזה 5 דקות בשביל כל דוכניסט להשיג כרטיס ולהכנס במקום בדיוק 10 שניות.


לוגיסטיקה.
יותר צוות לוגיסטי במתנדבים. אני חושבת שצוות לוגיסטיקה והצוות סיור צריכים להיות בכלל משולבים. שלא יהיו את הסדרני כנס שמסתובבים ואז הם פתאום רואים מפת שולחן שנקרעה או ציור קיר שנפל והם צריכים לקרוא לצוות לוגיסטיקה, לא! שהם בעצמם יהיו הצוות לוגיסטיה ומצידי יסתובבו עם איזה ארכת עזרה ראשונה של אקדח סיכות, סלוטייפ, עטים רזרבה וקבל USB... לול.

מיייייםםםםםם
ממתי מים צריכים לעלות כסף?
צריך לארגן בכל קומה פינת שתיה של מים עם כוסות חד פעמיות ובקבוקי שתיה.
פינת ישיבה לאנשים? יש אחלה פינת ישיבה למטה, אפשר לארגן גם ספספלים מאולתרים עם סככה בחוץ. שישבו רק שם ולא במסדרונות, אם יהיו מספיק מקומות ישיבה של יותר מ2 אנשים לשולחן לא תהיה סיבה לאנשים עם רגליים עייפות להתנחל במסדרונות.

אווירה VS תוכן
בכל כנס יש מרדף מטורף אחרי התוכן שיועבר בכנס. יחד עם התוכן הזה צריכה להיות אווירה בכנס. אני חושבת שהרבה אנשים יעידו שהם מגיעים לכנסים לא בגלל התוכן וההופעות אלא בגלל האווירה של הכנס. בשביל להסתובב עם חברים ולהכיר חברים חדשים. אווירה נקייה, מרווחת, עם הרבה מקומות ישיבה ועם אווירה טובה זה כלל יסוד לכל כנס לפי דעתי.
לתלות יותר ציורי אנימה ותמונות אנימה במסדרונות. צוות תפאורה צריך להתארגן על ציורים רציניים ... אני לא באה עכשיו להכליל או להוציא שם רע- אני פשוט אומר את דעתי הכנה...
הדבר היחידי שנראה מושקע מבחינה אמנותית בכנסים זה החוברת כנס שמקבלים בכניסה.
הסושים בכנס הקודם היו חמודים לאללה, אבל שרשרות סושי היו 2 בכל הכנס והתמונות שהיו תלויות במסדרונות לא היו מביישות אותי מלפני 10 שנים.

לפי מה שהבנתי יש די הרבה אנשים שהיו שמחים להתקבל לצוות התפאורה של הכנס ואפילו אני עצמי רציתי להתקבל אליו אבל לא החזירו לי בכלל תשובה. ההרשמה לצוות התפאורה לא דומה להרשמה לשאר תחומי ההתנדבות מסיבה לא ברורה. כשאני רציתי להרשם הייתי אמורה בכלל להרשם דרך הפייסבוק או משהו וזה היה סופר לא נוח.
אם אין מספיק אנשים שמוכנים להתנדב תתנו אפילו תשלום בסיסי של 10 ש"ח לציור לתליה בכנס בגודל של A3. אפילו תדפיסו את התמונות שאתם תולים במסדרונות ככה שיראו יותר רציניים ויהיו עם הסלוגנים של אמא"י ושל הכנס.
תעשו אולי תחרויות ציורים והמנצחים יזכו בכך שהציורים שלהם יהיו תלויים.... אנערף, תהיו יצירתיים.

מיקום
אני יודעת שאולם הקונגרסים בראשון לציון הוא במיקום נוח ובתעריף יחסית זול, אבל הוא פשוט לא מתאים לאירועים בסדר גודל כזה.
צפוף, אין מספיק אוויר, יותר מידי קומות קטנות במקום אפילו 2 קומות ענקיות שכבר יהוו יתרון של פחות עליה וירידה במדרגות, מסדרונות צרים, אין מספיק מקום באולם הגדול ואין מספיק מקום לדברים כמו דוכנים ופינות ישיבה בתום מתחם האולם.

מקומות שחשבתי עליהם כתחליף בהשוואה לאולם בראשון (לא עשיתי בדיקות מחירים מעמיקות, תיארתי לעצמי + בדקתי גודל אולמות/אפשרות לתיאטרון, הגודל של המקום, חדרים, דרכי הגעה)
מרכז המכללה האקדמית באשקלון
מרכז הקונגרסים חיפה
מרכז הירידים
מוזיאון תל אביב
אוניברסיטת בן גוריון בנגב
בית אמריקה
מרכז הבמה


אם יש לכם אפשרות לקיים כנס בתוך קניון DO IT!!
יש קניונים כמו הקיריון (שהוא בצפון מידי בשביל הרוב, אבל אני אתן אותו כדוגמה) שאפשר להשכיר בו אולמות קולנוע קטנים וגדולים, יש בו אינסוף מקום לדוכנים (שאגב מתקיימים בו מידי יום ויום) ויש בו מקומות ישיבה ואיזור לאוכל.
לפעמים זה אפילו משתלם יותר לקיים כנס בקניון בפריפריה עם אולמות קולנוע ודרכי גישה נוחות מאשר להשכיר אולם קונגרסים או היכל תרבות שלרוב יהיו קטנים יותר ולא בנויים נכון כדיי להכיל מסה גדולה של אנשים מסתובבים.
Black Man
נכון שהיה צפוף בכנס אבל בהתחלה ובסוף זה לא נוראי tongue.gif
ולגבי הדוכנים, בכנס האחרון בקומה השלישית רק חצי קומה הייתה מנוצלת, בחצי השני לא היה כלום. אנשים סתם ישבו שם על הרצפה ודיברו...
ובכללי הסידור של הדברים ומקום בכללי היו דיי גרועים.

לוגיסטיקה, לול. לא ידעתי שהיה כזה דבר בכלל...
לומרות שיש משהו טוב בזה שחלקו את זה לשניים, במקום שהלוגיסטיקה סתם יסתובב הם פשוט הולכים לאן שאמרו להם וזה יוצא יותר מהיר כי הכמות בעיות שאתה מוצא היא יותר גדולה בזמן יותר קצר. וזה גם תלוי בכמות האנשים שיש, השיטה שאת מציאה מתאימה אם יש הרבה אנשים.
פיצה
לגבי המקום- למה צריך להיות צפוף בכלל באיזשהו שלב לאורך הכנס? הזמן היחידי שלפי דעתי תהיה לגיטימציה אם יהיה צפוף זה בשעתיים הראשונות של פתיחת הכנס באיזור הכניסה והקומה הראשונה.

צוות הלוגיסטיקה נמצא בעיקר איפה שיש אירוע תוכן או שהוא מסתובב. יחד איתו יש גם את הגופרים שהם אלה שמסתובבים הרבה ונלווים לכל מעביר תוכן וחבר בצוות הכנס שזקוקים לעזרה מיידית. יש גם את סדרני הכנס שאומרים לאנשים לא לשבת במסדרונות או בודקים שהכול בסדר ומביאים חפצים אבודים לדוכן מודיעין של הכנס. מה שאני אומרת זה שצריך לשלב את הכל תחת צוות לוגיסטיקה. שלכל איש בצוות לוגיסטיקה בזמן שעות ההתנדבות שלו תהיה משימה לסתובב בקומה שיועדה לו ולבדוק שהכול בסדר ולהגיש עזרה אם צריך.
DonkeyVille
אוכל!!! והרבה!!!! והטבות לחיילים.....
זאת גרסה "קלה" של התוכן הראשי שלנו. כדי לצפות בגרסה המלאה עם מידע נוסף, מבנה ותמונות בבקשה לחץ כאן.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.